רפואה סינית משולבת
טיפול במיגרנה ברפואה סינית משולבת
לצאת מהמיגרנות ללא תרופות !
חסר אונים מול המיגרנה?

יש לך "מקדחה" שקודחת לך בתוך הראש?
מיגרנות הם כאבי ראש חזקים ולעיתים אינטנסיביים וקשים מנשוא, קיים חוסר יכולת לתפקד ולהתרכז, רגישות לאור וצלילים, וצורך להסגר בתוך חדר חשוך ולהתנתק.  כל אלו הם רק חלק קטן מהסימפטומים של המיגרנה.
אנשים רבים מספרים שהם חשים "חסרי אונים" בהתקפות של מיגרנה שבאות באופן לא צפוי, בלי יכולת לעשות דבר על מנת להפסיק את הכאב. גם כאשר לוקחים תרופות להקלה, במקרים רבים במידה והתרופה נלקחה לאחר שהכאבים התחילו, היא אינה משפיעה רבות.
נמאס לך להיות מכור לתרופות?
כולם יודעים שלתרופות יש תופעות לוואי,אך בגלל חוסר ידע אודות היתרונות של הרפואה הסינית המשולבת,
אנשים בוחרים לנטול תרופות בלית ברירה באופן קבוע ואף יומיומי ולכן השכיחות של חולים שמתמכרים לתרופות היא גבוהה. אין לדעת מתי המיגרנה יתקוף.
במקרים רבים, יש אף צורך להעלות את המינון בתרופה, או להחליף לתרופה חזקה יותר מאחר והכאבים יכולים להתחזק והתרופה איננה מספיקה במינון ההתחלתי.

איך רפואה סינית משולבת מטפלת במיגרנות ?

שיטה שנמצאה יעילה ביותר לטיפול שמתמקד בכלל המישורים הללו, היא הרפואה הסינית המשולבת, אותה פיתח אלעד שלו.
הרפואה הסינית המשולבת הינה תהליך הדרגתי אשר מניב תוצאות מיידיות.
כאשר מטופל מגיע לטיפול ממש בזמן שהוא חווה את המיגרנה, כבר אז, הוא יחווה הקלה מיידית ומשמעותית בכאב, תוך כדי המשך טיפול בגורמים  ובסימפטומיים השונים שגורמים למיגרנה.

רפואה סינית משולבת, מורכבת ממספר שיטות סינרגטיות:

דיקור סיני בשיטת האיזון : הראשונה היא שיטת דיקור סיני ייחודי בשם "שיטת האיזון של דר טאן", השיטה הזו פועלת באופן מיידי, מורידה את כאב הראש, כאשר הדיקור הוא תמיד מרוחק- כלומר לא בראש עצמו. אלעד שלו הינו ממובילי השיטה בישראל.
טווינה : שיטת פיזיותרפיה סינית שעובדת על שחרור שרירי הצוואר העורף שמאוד פעילים ביצור המיגרנה.
צמחי מרפא: ניתנים לאחר אבחנה ומותאמים אישית לאדם ולסוג המיגרנה ממנה הוא סובל.
תטא הילינג:  עבודה על דפוסי חשיבה/ רגשות שנמצאים בתת מודע שגורמים ליצירת המיגרנה וליצרת מתחים בחיי היום יום. התטא הילינג תורם רבות לאיכות חיים נינוחה יותר ושלווה פנימית.
 תזונה: התאמה תזונתית, חשובה גם היא בטיפול במיגרנה, ומשלימה לגוף את המרכיבים ומינרלים שחסרים על מנת להיות מאוזן ובריא.
מהם הגורמים למיגרנות?
מלבד הורדת הכאב המידיית אנו רוצים לטפל בגורם השורש.
כיום אנו כבר יודעים שהגורמים למיגרנות הם רבים, והם נעים בין חוסר שינה, לחץ, מתחים, לתזונה לא נכונה, חוסר איזון פיזיולוגי, התמודדויות רגשיות ועוד.
ברפואה הסינית נמצאו מספר גורמי שורש היוצרים מיגרנות, לכל אחד מהם הותאם טיפול ספציפי על מנת לטפל בגורם השורש ובכך לרפא את המיגרנה אחת ולתמיד.
באבחון הראשוני, נמצא את גורם השורש למיגרנה שלך ועל פיו נתווה את האסטרטגיה הטיפולית, ובכך אנו מבטיחים טיפול עמוק ואמיתי.
טיפול מושלם למיגרנות

אחד היתרונות הגדולים בטיפול ברפואה סינית משולבת הוא
שילוב של טיפול עם הטבה מידית ביחד עם טיפול בגורם השורש.
הטיפול המושלם למיגרנות הוא כזה המביא להקלה מיידית בכאב בזמן ההתקף, מונע את הסבל הגדול שחש האדם בשלב הראשון ובשלב השני מרפא את גורם השורש של המיגרנות מהפן הפיזי, הרגשי וההתנהגותי למניעת הופעה מחודשת של מיגרנות.
יתרון נוסף הוא שהריפוי אינו ממכר ואינו כולל תופעות לוואי מלבד שלווה עמוקה לאחר הטיפול.

בדוק, האם מתאים לטפל במיגרנות שלך ברפואה סינית משולבת !
מלא את הפרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם.

נושא
* הערות ובקשות: