רפואה סינית משולבת
לשים סוף לכאב ! להיפרד מהטחורים
טיפול בטחורים - רוצים לשבת בנינוחות

אנשים רבים נמנעים מלפנות לטיפול בטחורים משום שלא נעים לדבר על זה,
 אבל מה שעוד יותר לא נעים, זה לחיות עם זה.
עד כמה שהיינו רוצים, טחורים זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. עוצמת הכאב היא חזקה ומטרידה, ולא מאפשרת לשבת ולהתרווח. הכאבים מורגשים גם בעת עמידה, הליכה, ביצוע פעילויות יומיומיות ובעת יציאות בשירותים. אנשים שסובלים מטחורים מתארים שאין תחושת נחת בגוף, ושכאב כל הזמן מזכיר שהוא שם, ולא מאפשר להם להרפות. אם לא ניגשים לטפל בטחורים בהקדם, זה יכול להגיע למצבים של כאב או גרד קשה, עצירות ואובדן דם.

צפה בהכל
טיפול לטחורים - המלצה
מאירה ממליצה על טיפול יעיל ביותר לטחורים, ברפואה סינית משולבת
דר קלטר ממליץ על הטיפול
דר´ קלטר - סגן מנהל מחלקת ילדים בוולפסון ממליץ על הטיפול של אלעד שלו
ורדה ממליצה - חיים ללא כאב
ורדה ממליצה על הטיפול ברפואה סינית משולבת של אלעד שלו
לא צריך לרוץ לניתוח!

טחורים זו תופעה שבה הרקמה הרירית שנמצאת באזור פי הטבעת, צונחת.
הגורמים לטחורים יכולים להיות רבים כגון: בעיות במערכת העיכול, שלשול, עצירות, גירוי ע"י נייר טואלט, תזונה לא מאוזנת, ישיבה מרובה בשירותים, הריון ולידה, מתח ועייפות..
הדרך הנפוצה ביותר לטיפול שקיימת היום, הינה לעבור ניתוח כירורגי, שתהליך ההחלמה ממנו עלול להיות ארוך ומלווה בכאבים ולא תמיד מבטיח הצלחה.

איך רפואה סינית משולבת מטפלת בטחורים ?

מכיוון שהגורמים לטחורים הינם רבים ומתמקדים בנושאים שונים, נמצאה שיטה אשר מתאימה ומוכיחה את עצמה בריפוי הטחורים ומניעת הופעתם בעתיד.
שיטה זו הינה הרפואה הסינית המשולבת, אשר פיתח אותה אלעד שלו.

הרפואה הסינית המשולבת היא תהליך ריפוי הדרגתי אשר מניב תוצאות מיידיות.

רצוי להגיע לטיפול מייד עם הופעת הטחורים, ובכך יעילות הטיפול הינה גבוהה יותר, וכמו כן המטופל חש מייד הקלה משמעותית בכאבים כבר בהתחלה.

רפואה סינית משולבת, מורכבת ממספר שיטות סינרגטיות:

דיקור סיני בשיטת האיזון : הראשונה היא שיטת דיקור סיני ייחודי בשם "שיטת האיזון של דר טאן", השיטה הזו פועלת באופן מיידי, מרגיעה משמעותית את כאבי הטחורים, כאשר הדיקור הוא תמיד מרוחק- כלומר הדיקור לא יתבצע באזור פי הטבעת/הכאב, אלא באזורים שונים בגוף.  אלעד שלו הינו ממובילי שיטת האיזון בישראל.
צמחי מרפא: מותאמים באופן אישי למטופל לפי האבחנה שנעשית בתחילת הטיפול לעצירת הכאב והדימום וגם לריפוי גורם השורש מהם נוצרות הטחורים.
תטא הילינג:  עבודה על דפוסי חשיבה/ רגשות שנמצאים בתת מודע שגורמים למתחים פנימיים אשר במקרים רבים קשורים בקשר ישיר להופעת הטחורים. התטא הילינג תורם רבות לאיכות חיים נינוחה יותר ושלווה פנימית.
תזונה: לעיתים תזונה לא נכונה תגרום להופעת טחורים, או לעצירות שתגרום גם היא בסופו של דבר להופעת הטחורים. תאמה תזונתית נעשית לאחר אבחון אישי, ומשלימה לגוף את המרכיבים ומינרלים שחסרים על מנת להיות מאוזן ובריא.
טיפול עם תוצאות מיידיות

אחד היתרנות הגדולים בטיפול ברפואה סינית משולבת הוא שילוב של תחושת הקלה מידית תוך כדי טיפול גם בגורם השורש.
הדיקור מוריד בצורה מיידית את כאב הטחורים או הגרד ומחזיר לגוף את תחושת הנינוחות שאבדה.
מטופלים רבים מדווחים כי לאחר מספר קטן של פגישות בלבד, שגופם חוזר לאיזון, והכאב נעלם.
במקביל להקלה המיידית ש כל כך חשובה בטחורים הטיפול מרפא את השורש הפנימי שיצר את הטחורים
ובכך מונע או מפחית את הסיכוי להופעה שלהם בעתיד.

האם הטיפול מתאים גם לך?

לבדיקת התאמתך לטיפול ברפואה סינית המשולבת לטחורים, ולשאלות נוספות

נא למלא את פרטיכם האישיים למטה, ואנו ניצור איתך קשר אישי בהקדם.

נושא
* הערות ובקשות: